שאלות נפוצות

הזמנה ומשלוח

כמה זמן לוקח המשלוח?

משלוח סטנדרטי בדרך כלל לוקח 2-4 שבועות מאישור ההזמנה. פריטים מותאמים אישית עשויים לדרוש 4-8 שבועות בהתאם למורכבות.

האם אתם מציעים שירותי הרכבה?

כן, אנו מספקים שירותי הרכבה והתקנה מקצועיים. ניתן לארגן זאת בזמן המסירה או לתזמן בנפרד.

אילו אמצעי תשלום אתם מקבלים?

אנו מקבלים את כל כרטיסי האשראי המובילים, העברות בנק, ומציעים אפשרויות תשלום במסירה להזמנות מוכשרות.

מידע על מוצרים

באילו חומרים אתם משתמשים?

אנו משתמשים בעץ מלא פרמיום, חומרים מהונדסים איכותיים וגימורים ידידותיים לסביבה. כל החומרים נבחרים בקפידה לעמידות ובטיחות.

האם אני יכול להתאים אישית פריטי רהיטים?

בהחלט! אנו מציעים אפשרויות התאמה אישית נרחבות כולל שינויי גודל, שינויי צבע והתאמות עיצוב לעמוד בצרכים הספציפיים שלכם.

האם אתם מציעים כיסוי אחריות?

כן, כל רהיטי נובטרה מגיעים עם כיסוי אחריות מקיף. תנאי האחריות משתנים לפי סוג המוצר ומפורטים בבירור בזמן הרכישה.

טיפול ותחזוקה

איך אני מטפל ברהיטי נובטרה שלי?

כל פריט מגיע עם הוראות טיפול מפורטות. באופן כללי, ניקוי אבק קבוע וטיפוח מדי פעם ישמרו על הרהיטים שלכם יפים לשנים.

האם אתם מציעים שירותי תיקון?

כן, אנו מספקים שירותי תיקון ותחזוקה לכל רהיטי נובטרה. צרו קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו לתזמון שירות.

האם אני יכול לקבל חלקי חילוף?

חלקי חילוף וחומרה זמינים לכל פריטי הרהיטים שלנו. אנו מחזיקים מלאי לתמוך במוצרים שלנו זמן רב אחרי הרכישה.